Allsvenskan i Hamre!

Hamre och div. 1-final i helgen! Det är inte annat än att man känner sig lite nervös, och otroligt taggad såklart ;)

Omg. 3 går idag och omg. 4 imorgon. Laguppställningen är den samma i mitt lag i form av mig, Rikke, Malin och Hanna. Osäkert är bara vilken häst Rikke kommer att rida... Men det spelar mindre roll eftersom hon är rätt säker oavsett vilket! Själv rider jag min stjärnhäst Hijo de la casa!

Ida och Moa ska också rida. Moa rider elitlaget med Maav. Övriga i Årsta Runstens elitlag är: Kelly Schild - Easy to like, Emeli Emteryd - Quix och Malin Nilsson - Prizilla. Imorgon byts Emeli ut mot Helena Persson för att spetsa till det. Ida ska rida en efterklass, 1,15 idag, eftersom Fabio precis kommit igång :)

Ser framemot en rolig och spännande dag. Fint väder verkar det bli också, kanon :D



Vi har inte tävlat allihopa tillsammans sedan 2008.
Det ska därför bli extra kul idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0