Trött...

Vilken fruktansvärt fullproppad vecka jag har varit med om! Föreläsningar, seminarium, seminarieuppgifter, grupparbeten, två redovisningar... Min tidigaste hemkomst var i måndags då jag var hemma vid 20.00?

Nu har i alla fall skolveckan nått sitt slut och jag kan för fullt fokusera på helgens tävling i Karlstad. (Har dock en hemtenta ständigt hängandes på mitt dåliga samvete...)

Kul med tävling även om jag känner mig lite stressad över alla skoluppgifter som ska lämnas in. Ska ändå försöka tänka bort skolan för en helg och bara försöka prestera på bästa sätt, är trots allt otroligt revanschsugen efter mitt dåliga distriksmästerskap förra helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0