I UMÄ!

UMEÅ!

Kom hit med flyget igår. Sjukt smidigt att checka in på Bromma och sedan efter 50 minuter befinna sig högt uppe i Norrland... Det är väldigt fint här, och kallt!

Micki hämtade mig igår på flygplatsen och nu bor jag hos henne fram tills fredag då jag åker vidare mot hopp-SM!

Har redan hunnit med en utgång, eller vad man ska kalla det? Nollning med afterski-tema innehållande alkohol, utklädnad och lekar á la mellanstadiet, verkligen sjukt kul!

Idag ska jag plugga lite nu på förmiddagen och sedan har Bridget lovat mig att vi ska kolla in Nordens största gym! Ikväll blir det hemmakväll med rödvin och Mickans goda mat, goodie :)


Hittade en bild på Mickans dator på oss ifrån Halmstad förra sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0