friday night!

Ååå herregud... Är hemma igen! Började kvällen på Kungsholmen med Tessi, Pattie, Bridget, Vera, Henke ett och Henke två, David och sedan en tjej som typ ingen kände, vad kom hon ifrån liksom? Märkligt... Vid halv tolv lämnade hela sällskapen tapasresturangen för att splittras upp. De flesta tänkte nog på refrängen i det här skedet, men inte jag... Drog mig istället vidare mot Magenta där jag mötte upp Idis och Ylle, stod tydligen på listan och sånt gillar ju vi!

Kom hem precis och är aningens skör eftersom jag ska jobba imorgon. Börjar 07.00 vilket innebär att jag ska upp om drygt tre timmar. Borde egentligen gå och lägga mig men sitter istället och skriver blogg samtidigt som jag tröstäter godis haha, hallå där misslyckade människa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0