forever its over.


I used to be love drunk, but now I'm hangover
I'll love you forever, forever its over...


Är skör, inte överdrivet men en aning... Sovit lite för lite, druckit lite för mycket och ska nu på 60årsfirande efter en dags jobb med en baksmälla hängandes över huvudet likt ett grått åskmoln. Men det blir kul ändå, skörhet går oftast att sminka över, vilket är tur.

Imorgon blir yttligare en fartfylld dag, börjar jobba klockan 07.00 och ska efter lunch försöka att försvara mitt guld i distriksmästerskapen från förra året. Blir svårare i år då jag inte är lika säker på Me Hijo som jag är på Goose men men ett försök blir det i alla fall. Kan ju inte mer än att misslyckas och det har jag ju överlevt förr ;)

Måste springa nu. Have a nice night! BAH! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0