Distriktmästerskapen 2009

Det gick inte hela vägen i år... Fick lämna över titeln Distriktmästare till Niklas Haking. BLÄ! (är det okej att skriva så..?) Han är säkert jätteduktig och jättetrevlig och allt vad man kan tänkas vara MEN han "lilla gummade" mig en gång på en framhoppning och sedan dess har jag bara velat ge honom en rak höger! Eller åtminstone en bitchslap, men en högerkrog skulle såklart vara roligare, lite mer action liksom...

Haha ne allvarligt skojat... Grattis då lilla gubben! (jag är absolut inte bitter...)

Och grattis till min klubbkamrat Kelly som vann guld i juniorklassen! Iskallt att gå in i slutet och sätta klassens första nolla som sedan skulle visa sig bli den enda. Duktigt ridet på en häst som bara blir finare och finare *hatten av*.

Kommentarer
Postat av: Cisso

Jag ska hälsa honom de, haha :P

2009-09-18 @ 20:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0