Sjukling.

Igår var det livat! Patti och Tessi var hemma hos mig och åt mat från greken samtidigt som vi tittade på TV (Anna tittade förresten oxå). En helkväll med Halv 8 hos mig, Bonde söker fru och Dagens man! Sjukt kul :) Tycker dock jättesynd om det första mannen som inte fick någon dejt eftersom alla tjejer tryckte bort honom, fett taskigt! Kunde inte någon bara sympatigått på dejt med honom så hade han sluppit stå där som ett fån i TV och allt...?

Idag mår jag inte lika bra. Vaknade imorse med ett fruktansvärt drygt halsont, hatar hatar hatar att vara sjuk!! BLÄÄÄ! Jobbade trots det hela dagen eftersom våran equiterapeut var här och checkade av hästarna. Hon konstaterade att mina var i fin form utan några djupa skavanker, vilket känns skönt inför Flyinge och allt :)

Nu ska jag försöka kurera mig genom att skriva ett teoretiskt paper (det är synd om mig just nu, bara så att ni vet det...)


Lovely friends <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0