Resultat fredag.

NU har 6åringarna hoppat färdigt. Ingen av dem gick till final den här gången :(.

Hermione är riktigt riktigt fin just nu, på alla hinder utom i kombinationerna, idag rev hon i både två-kombinationen och i tre-kombinationen, jättesynd när hon slår på riktiga lyror på allt annat...

Hijo var en riktig segpropp igår. Idag var det bättre men inte hundra procent... Han fick tyvärr två nedslag vilket innebär att han slutar på 12 fel, 4 fel för mycket för att vara garanterad en finalplats, skit!!

För att sammanfatta har här inte skett någon katastrof men helt nöjd är jag absolut inte eftersom jag hade hoppats på att få rida 6årsfinalen... Men men det är bara att åka hem och träna vidare. Innan jag rullar hemåt igen ska i alla fall jag rida 4årsfinalen!! Det blir kul :D


Hermione




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0