Oppsi

Igår hade jag och Anna lite filmkväll efter att vi kollat på ensam mamma söker på TV3... När mer än halva filmen hade gått började jag bli riktigt trött, sådär trött så att ögonlocken ger vika utan att man ber dem. Anna råkade se det och frågade om jag var trött. Jag lådsades som om jag inte alls var det och satte mig upp i soffan.

Men trots tappra försök kunde jag tillslut inte längre hålla mig vaken. Jag somnade i soffan likt en gammal tant till en knappt två timmars lång film som startat klockan 21... Jag vaknade av mig själv efter ett tag och med en förhoppning om att Anna inte hade märkt att jag somnat ifrån filmen, sa jag:

- Gud va trött jag blev, orkar nog inte se klart filmen...

Jag reste mig sedan upp och med min säng i sikte tog jag sats mot sovrummet då Anna bröt ut i asgarv...

- Haha filmen är slut för länge sen, jag ser på en ny film nu!!!





Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahaha

2009-10-14 @ 19:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0