Mitt helvete är Moas himmelrike...

Fortfarande sjuk. Fy fan va B, när jag äntligen har en ledig helg :( Blir väll till att sitta inne och kolla på film, gud va tråkigt!! Vill ut ut ut i solen istället...

Eftersom jag är drabbad av detta påfrestande halsont och samtidigt kör stenhårt på Atkins metod (kan verka larvigt, men nu gör jag det i alla fall!) befinner sig Moa (enligt henne själv) just nu i himmelriket. Igår påpekade hon det:

- Åå det är så grymt nu när du är sjuk och går på diet! Du sjunger inte och du äter inte upp all mat... Rena rama himmelriket!

Bara så att ni vet så går jag normalt sätt och äter upp precis allt som kommer i min väg samtidigt som jag sjunger konstant..... Eh... eller inte!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0