Gårdagens filmupplevelse liknar ingenting annat.

Känner en omänsklig känsla av besatthet. Jag har aldrig varit med om att en historia har gjort sådant otroligt intryck på mig. Jag älskar den, den fantastiska historien som jag inte vill någonting hellre än att vara en del av. Lämna den här världen och vakna upp i den där.

Övernaturliga krafter, spänning och hemligheter. Tillit och kärlek. En fantasivärld som gör en deprimerad då man inser att den inte finns på riktigt. En påhittad historia, en fantastiskt underbar påhittad historia. Den sätter sig fast på ens tankeverksamhet likt klister på ett papper.

Det är en fantastisk värld, en magisk och läskig värld. Läskig och romantisk på samma gång. Man kan ingenting annat än att falla handlöst för Edward, vars karaktär är obeskrivligt perfekt!

Jag är fast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0