Flyinge dag 1.

God Morgon!

Nu är vi på plats i Skåne, eller vi kom faktist redan igår kväll... Klockan 17 rullade vi in på stora planen med två bilar, en för mina ston som skötte sig exemplariskt under resan och en för Hijo som sparkade sig från Nyköping ända ner till Flyinge... Ibland älskar man honom, ibland hatar man honom, igår stämmde det sistnämnda bäst in.

Det blev en lång kväll eftersom alla hästar skulle ridas och fodras och fixas. Halv elva ställde jag in sista hästen i stallet.. Puh! Även imorse var det fullt upp, strax före sju var jag i stallet och har hunnit med grovjobbet som mockning, fodring oah vattenbyte. Skönt!

Full fokus på dagens tävling blir det nu. Ska snart gå tillbaka till stallet och ta ut och rida hästarna lite. Jag har gått om tid på mig idag, 6åringarna hoppar i eftermiddag och Lina ikväll. 5åringarna går först, hoppas hinna med att se några av dem.

Lite frukostpaus och sedan full fart igen. Håll tummarna för mig idag! BAH 



Buse!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Jag håller tummarna =), han är ett monster ;). Men hoppa det kan han!

2009-10-15 @ 10:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0