Måndag

Ojojoj.. Här har det inte blivit uppdaterat på ett tag märker jag... Ingen motivation, ingen tid, ingen lust! - Det är mycket nu...!

Skriver klart en rest på en hemtenta, skriver ett teoriutkast på 8 sidor och förbereder inför efterlängtade Breeders Trophy... Tänkt att det var ett helt år sedan sist. Ett år sedan Hijo överaskade alla genom att gå felfritt i 5åringarnas final och ett år sedan jag fick hem min lillstjärna Lina! Märkligt vad tiden går fort ibland.

Idag är jag i alla fall ledig, ska försöka lägga all energi på skolarbetena idag för imorgon kommer tandläkarn till stallet och så är det eventuellt träning på kvällen, på onsdag jobbar jag och på torsdag kommer våran equiterapeut och undersöker hästarna, fredag jobbar jag igen , men i helgen är jag leeedig! Woho!

Ne dags att gräva ner sig i kurslitteraturen nu! Tjingeling

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0