Dag 3 i Flyinge.

Blev en lång dag även igår. Lina var sist ut och henne startade jag efter klockan 22!

Hästarna skötte sig okej igår. Hijo var först ut och gick i mål med ett nedslag, Hermi gock ut som nummer två och hoppade som satan men fick trots det 2 nedslag, ett tar jag på mig eftersom jag inte rätade upp mig tillräckligt i första kombinationen, sedan fick hon ändå med sig sista hindret... Lina gjorde en felfri och jättefin runda men blev lite snålt bedömd av domarna tyckte flera av åskådarna, vilket var lite tråkigt. Hon slutade i alla fall på 17 plats av 60 så det var ändå ganska bra. Hon får ju hoppa finalen på lördag i alla fall :)

Idag är det kval nummer två för 6åringarna. Utgångsläget för mig blir väldigt svårt, eftersom man går till söndagens final om man har 8 fel eller mindre... Hermione måste alltså gå felfritt och Hijo på max 4 fel. Det kan gå men det är ingenting jag räknar med då banan antagligen kommer att bli ännu svårare idag.

Wish me good luck!


Linis <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0