Breeders på ingång!

Förberedelserna är i full gång nu, 2009 års Breedersäventyr står för dörren och jag är otroligt taggad då alla hästarna har visat god form senaste tiden. Jag vill egentligen inte sia om vilken av hästarna jag tror mest på inför helgen men det är klart att Lina har lite fördel av att hon gång på gång presterat otroligt bra i höst. Vill dock absolut inte räkna bort mina 6åringar, som även dem gjort jämna resultat i sommar och även nu på höstkanten. 

Sen var det ju bara en kvar... Jag själv som troligtvis är den svagaste länken i denna kvartett... Men jag ska verkligen försöka att hålla konsentrationen, fokuseringen och nerverna i styr, för då tror jag att årets Breederstävlingar kan bli riktigt roliga :)



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0