sluttävlat för i år!

Sista tävlingshelgen år 2009 är nu avklarad. Fick som sagt 4 fel i fredagens 1,30 och sedan 8 fel i gårdagens 1,35 (där fick jag för att jag tidigare påstod att jag alltid får fyra fel...) Idag hoppade vi ytterligare en 1,35 och fick ett nedslag. Men Hijo gjorde trots det en strålande insats och bevisade att 1,35 inte är några som helst problem för honom.

Min lilla buse blir ju 7 år nästa år och kommer i och med det få ta sig an allt större uppgifter. Det ska bli otroligt spännande då jag tror på honom väldigt mycket :D Har även stora förhoppningar på min prinsessa Hermione som även hon fyller 7 år snart! 2010 blir alltså ett år att se fram emot!!


Hijo de la Casa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0