Silly boy!


Blir så trött ibland! Trött på mig själv, trött på andra eller vissa, eller i alla fall en viss... Blä. Gav mitt nummer till en nisse i lördags, varför är ännu oklart... Men allvarligt, om någon frågar och man står där med sin egna mobil i handen är det så fruktansvärt svårt att säga nej... Eller?

Ofta ger jag ut fel nummer med flit, en ganska smart grej faktist! Dock går det inte att genomföra denna minicup om man håller sin egna mobil i handen, sjukt klantigt av mig...

Sedan i lördags har alltså min stackars mobil blivit bombarderad av sms. Sms som jag till en början svarade på, av artighetssjäl... När jag sedan inte orkade svara längre så fick jag ytterligare ett sms, även fast jag inte svarat på det innan. Sedan fick jag ett till.. och nu har jag fått ett tredje... Hmmm hallå, SLOW??

Detta är lika irriterande som när man inte får sms ifrån någon som man vill få sms ifrån!!! Det blir jag också trött på... Balansgång tack... Inte för lätt, inte för svårt, inte för lätt, inte för svårt...


Silly boy, silly boy
Why you acting silly boy?
Silly boy boy
Acting acting silly boy?





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0