Idol är en besvikelse...

Såg precis Idol och jag kan inte förstå hur svenska folket kunde tillåta att Erik hamnade i utslagningen? Och mot Reza som är min personliga 2a, då efter Erik.

Enligt mig är Kalle och Mariette grymma men lite begränsade för att kunna vinna och Tove är duktig men med en inställning att "jag är sötast i sverige" och en ödmjukhet som istället är begränsad!! Erik och Reza har allt till skillnad från de övriga tre.

Först röstade ni ut Rabih och nu höll Erik på att åka ut... Fy fan för er som tittar på fredagarna!!!


Kommentarer
Postat av: norrlänning

men du kan väl inte allvarligt mena att du tyckte rabih va bra??? Med dina termer så kan man väl knappast hitta en mer bergränsad sångare :-D

Alla gosskörer (pojkar 12 och yngre) borde ju iaf vara intresserade av hans tjänster.

Erik är överlägsen, övriga inte värda att kommentera.

2009-11-22 @ 15:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0