Halloween!

Hahaha. Har precis vaknat upp efter en grymt rolig kväll! Halloween är verkligen en högtid som passar mig, samtidigt som den inte gör det eftersom jag oftast är rädd som en hare...

Började med att några monster, antagligen barn, knackade på våran ytterdörr vilket skrämde slag på mig! Jag stod precis vid hallföstret, det var ljust inne och mörkt ute och så såg jag att det stod två läskiga varelser utanför. Jag blev livrädd och sprang in i köket för att sedan stanna där i kanske tio minuter, tills de lämnat våran trapp. Efter det kände jag mig elak, det var ju bara barn... Eller? By the way blev tuffa Anna minst lika rädd...

Skrattattack nummer två dök upp på båten Patricia, där vi hade en sen födelsedagsmiddag för Tessi. Min vän Patricia anlände sist och kramade oss andra när hon dök upp. Hon kramade även hovmästaren då hon trodde att det var Henkes kompis (Ni skulle sett våra miner när detta skedde HAHAHAHAHA VA GÖR HON????). Fruktansvärt roligt och jag tror även att den främmade killen tyckte det!

Senare på kvällen lämnade alla utom me and Pattie. Vi körde fram till två-halv tre med alla utklädda varelser. Själva var vi oxå utklädda, inte till någon speciellt men ändå med en touch av vampyrkänsla... Föressten så var killen i dörren fruktansvärt söt, lik Edward i Twilight. Vem är han??



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0