Grand Prix drömmar!

Är sjukt trött just nu. Har absolut varit en händelserik helg, men det gillar ju jag, när det händer grejer liksom! Som vanligt blir sovtimmarna lidandes och därav min trötthet just nu. Sova kan man ju göra i graven sen...

Avslutade en fullspäckad helg med hoppning på Globen imorse. Det är alltid lika fantastiskt och motivationen slår som vanligt i Globentaket varje år när prisutdelningen till Grand Prixen hålls. I år var det Casall la silla som gav mig rysningar, vilken fantastisk häst! Rolf-Göran är ju inte så pjåkig han heller... Eller rättare sagt, han är i en klass för sig! Otroligt kul att se.

Som vanligt lämnade jag Globenarenan med en beslutsamhet om att "jag SKA rida i Globen". Det är samma sak varje år... Beslutsamheten tonas dock ned väldigt snart igen då jag åter igen inser hur svårt det är att slå sig fram i den här sporten. Men va fan, drömma går ju alltid! 


Bring it Softlaina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0