fyrafelsdag, som vanligt...

Grrr!

Trött på 4 fel nu! Fick det i dagens 1,30 klass med Me Hijo och Moa fick samma antal fel i samma klass med Maav...

Skitpet är någonting som jag har fått drass med hela höstsäsongen. Alltid alltid alltid fyra fel, förutom i kval två på Breeders i oktober då jag fick åtta fel istället eftersom jag skulle kvalat till finalen om jag hållt mig till fyra. Det är väl självklart att jag skulle få åtta fel då när jag för en gång skull skulle nöjt mig med fyra... Aningens bitter nu va??

Kanske är det så att jag helt enkelt skulle satsa på att bli lite duktigare och prestera lite bättre istället? För att på så sätt byta ut fyrafelsrundorna mot felfria rundor... Tål att tänkas på det där. Man kan ju liksom inte alltid förlita sig på turen alla gånger!

Kanske blir det revansch imorgon, då jag åter igen sätter min fot i Södertälje. Ska då ta mig an en 1,35-klass, blir spännande eftersom H inte gjort så många klasser på den höjden :)


Hoppa högt Hijo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0