Fridaaay

Junior är nog den klokaste hästen jag har har haft (möjligtvis att Kitt var ännu klokare, men han är å andra sidan en av de klokast individer jag någonsin träffat...). Junior är i alla fall den snällaste unghästen jag har haft, han har liksom inte försökt döda mig än... Grymt ju! Hoppade sockerbitshinder imorse och han skötte sig kanon, har en känsla av att han kommer bli lika het som mina andra hästar :)

Stallet är i alla fall avklarat för idag och jag ska plugga lite nu innan det är dags att göra sig iordning för kvällens clinic och middag med klubben! Efter det ska jag på födelsedagsfirande om inte middagen drar ut alltför mycket på tiden... Trevlig kväll att se fram emot. Tjiho!


Kommentarer
Postat av: moha

konstigt att du är i fokus på den här bilden av oss alla tre...

2009-11-20 @ 23:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0