En helg i bilder!

OKII dags för lite bilder ifrån helgen!! Har snott dem från Micki och Marnie...


Tillsammans med favvobrudarna och 25års-födelsedagsbarnet i Trånkan!


Maskerad hos Ströms!!
Här är the party crew... Micheal Jackson, Catwoman, Jack Sparrow och Poison Ivy!


Catwoman och någon form av Rocker. Alla trodde dock att Mackie var utklädd till bög...


Blondgirls-gang! Jane, sexy pilot, sexy cop, catwoman!


Lite utklädda nissar! Alla gick in till hundra procent med sina utstyrslar, sjukt kul!!


Sexy cop hånglade upp en Kizz-medlem...


Jag som Lady Gaga med kronan som jag vann ;)


Talibaner! Jag trodde dock att de var tagna direkt ur Jönsonligan på Mallorca...


Sistah körde!


Mitt barr i centrum på en dansgolvsbild där Jane visar oss djungeldansen!


Lady gaga tillsammans med Ragge! Haha udda kombination... 


Party People!! Lägg märke till Becks granne till höger i bild (HAHA!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0