Desperat säsong 2!

När det är mörkt och regningt ute och det mesta för tillfället känns otroligt meningslöst är det viktigt att ha saker att se fram emot... Små saker som gyller upp vardagen är ett exempelt. Tänk kortsiktigt!

Jag har senaste veckorna tänk att om jag klarar av jobbet, hästarna, träningen och skolan på ett bra sett får jag på kvällen sätta mig i soffan och se ett eller två avsnitt av Desperate housewifes.

Problemet är bara att säsong 1 som jag haft tillgång till har tagit slut, jag har med andra ord kollat klart på alla 5 skivor... Frågade Hanna (som är det trognaste Desperate-fan jag känner) om inte hon hade de senare boxarna.... Tyvärr svarade hon nej, men i och med att jag tog upp ämnet under mockningen, erbjöd sig plötsligt våran prao att jag kunde låna box 2 av henne!!

Grymt med praoelever i stallet :D Nu ska jag och Anna slå oss till ro och kolla säsong 2. Tjihoooo! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0