Bloggen!

Eftersom jag inte vet vilka som läser den här egentligen ganska osammanhängande bloggen kände jag att jag lika gärna kunde lägga ut den på facebook... Så nu är det gjort!

Det kom nämligen fram en tjej till Anna när hon stod i Spy bar-ingången förra veckan och påstod att hon kände igen henne. Hon visste Annas namn och att hon var roommate till mig! Anna blev rädd till en början men fick sedan förklarat för sig att tjejen i fråga brukade läsa min blogg!

Ganska kul faktiskt! Har själv varit med om att folk kommit fram, både på krogen och på andra ställen och påstått sig läsa sopowerless.blogg.se. Funny funny!

(Hoppas på lite kommentarer nu, eftersom folk tydligen kikar in då och då... ;))


Ana Banana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0