Babyboooom

Oj oj vad veckan går fort... Redan lill-lördag liksom! Onsdag, som betyder bonde-söker-fru-kväll :) Danne skrev precis till mig på facebook och undrade vart Bonde skulle avnjutas ikväll, detta är dock inte helt klart än men någonting drar vi nog ihop i alla fall!

Igår var jag förresten på söderfika med Hanna, Frida och Tessi såklart. Alltid lika kul att träffas, vi var ju liksom de coola i klass 9B, haha ;) Blev förståss mycket snack om Tessi och hennes ifråndragning gällande vuxenpoäng jämte mot oss andra... Dags att släppa bomben för alla som inte redan vet...

THERESE SJÖBLOM ÄR GRAVID!!!!!

Kan erkänna att största chocken har lagt sig efter några månader i chocktillstånd... Det kommer att bli bra och jag är jätteglad för Tess skull!! Och jag hoppas att hon kan komma tillbaka och festa lite med mig i vår när bebben är lös. Saknar ju dig på utgångarna, Tessi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0