Trött men nöjd :)

Ikväll ska jag ta det vääldigt lugnt! Har varit i Uppsala verkligen hela dagen och avslutade min vistelse med att köa hem till Västerhaninge, tog typ 2,5 h istället för 1 h och en kvart som det tog dit imorse... Sjukt påfrestande att köa i en bil när solen praktiskt taget gassar rakt ner på en... Ida var minst lika irriterad som jag och stämningen var långt ifrån på topp.

Nu känns det dock bättre, jag sprang nämligen en mil på 55 minuter för någon timme sedan, kändes grymt bra idag (!), som om jag skulle kunnat fortsatt ett tag till när jag avslutade :) Nu chillar jag gärnet tillsammans med Krulle som jag är hundvakt åt och imorgon ska jag, hör och häpna få SOVMORGON!!! Woho typ tre veckor sedan sist! GRYYYMT SKÖNT!

Ne nu ska jag avsluta kvällen med en film (som jag antagligen inte kommer orka se klart) i sängen. Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0