Saturday

Lördag idag. Jag jobbade mellan 07.00 och 11.30, sedan fick Moa ta över eftersom jag var tvunget att åka hem och sova. Det blev senare än väntat igår eftersom Patte och Danny dök upp hos Tess vid 22.30, då jag nästan var på hemgång.. Men hem blev det inte utan vi satt i Sickla ett bra tag till och skrattade som vanligt, allså det är sjukt vad man skrattar mycket när man är med den där trion!!

Ikväll ska jag till David och Jenny på lite festligheter, hoppas mina dryga två sovtimmar nu på eftermiddag räcker som laddning av batterierna, man vill ju inte komma dit som en zombie lixom. Jag tror det kommer räcka, är ju van att dra ner på sovtimmar här och var :)

Nu ska jag nog ta mig en promenad innan jag måste börja fixa mig. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0