Påväg till Dalarna.

Nu är vi äntligen påväg till Falun, sena som vanligt men det funkar ändå, egentligen ingen panik eftersom vi inte ska starta förens imorgon... Problemet är bara det att jag är så sjuuukt hungrig just nu. Hann bara kasta i mig en tallrik fil till lunch bland alla hästar som behövde trimmas och alla grejer som behövdes packas. Det som är bra är att mamma är med i helgen, då vet man i alla fall att man kommer få god mat, så jag klarar nog att hålla mig några timmar till (även om det känns som att jag ska avlida av hungersnöd vilken sekund som helst).

Allt ska i alla fall förhoppningsvis vara med i packningsväg nu och hästarna var superfina vid dagens ridpass. Passade även på att hoppa Vibbe medan jag ändå var i farten och hjälmen var på. Han lufsade sig över en 1,20 bana och hoppade ett enstaka hinder på 1,30, det tar sig må jag säga! Snart ska han få debutera 1,20 på tävling också, det blir spännande :)

Nu ska jag nog kolla ett avsnitt 90210, borde hinna det innan vi kommer fram! Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Lena

Heej! Hoppas det går bra i helgen och att du kvalar med den andra hästen till falsterbo :D

Lycka till!

2009-05-15 @ 10:50:38
Postat av: Malin

Tack Lena! :D

2009-05-15 @ 18:00:20
URL: http://sopowerless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0