Måndag!

Anna och gänget ska till Vickan ikväll. Hon tjatar på mig att jag ska följa med och jag vill vill vill (!) men kan verkligen inte eftersom jag börjar jobba 7 imorgon bitti och ska vara hos Helena med Canon kl. 10.00. Sjuuukt synd att Anna alltid ska gå ut när jag jobbar, antagligen är det väll för att hon inte gör det då... Men allvarligt så är måndagar den minst motiverade dagen för utgång av alla dagar på hela veckan, tycker jag i alla fall. Måndagar är en dag då man ska städa efter helgens nerskräpande och träna bort alla överflödiga kalorier man stoppat i sig under helgen, haha helt enkelt en jävligt skör dag...


Anna fixar sig och blundar och skrattar på en gång!

Kommentarer
Postat av: Anna

OKEJ, bilden är GROTESK, det finns faktiskt ett fåtal bra vilder på mig...

TA LEDIG DA FÖR HELVETE o följ me oss till VICKAN =)

2009-05-04 @ 14:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0