Lördag i Falun.

Har varit en skitdag idag rent tävlingsmässigt haha eller kanske inte riktigt så illa men två nedslag med båda hästarna, Hermione var fortfarande alldeles för het och Hijo var sjukt stark!! Ska kolla med Helena om ett byte till ett skarpare bett då det inte känns så roligt att sitta och slita och dra i honom... Han håller sig lugn så länge man trimmar men så fort man styr på hinder drar han iväg. Kan ju glädja mig åt att jag har två stycken sjukt hoppglada hästar i alla fall :)

Jag får ta nya tag på tävlingsbanan imorgon, nu ska jag istället hålla tummarna för de jag känner i de två resterade klasserna som är 1,40 och 1,50. Efter det blir det full laddning inför eurovision!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0