Hemmaaa

Hemmaaa! 

Hermione var ju som sagt lite överladdad i helgen så jag valde att inte starta henne idag. Jag ville inte riskera att få en runda med nedslag då jag är rädd om mitt lilla sto :) Hijo däremot fick hoppa en 1,30. Jag fick låna ett bett av Helena som funkade superbra så tro det eller ej men jag hade faktist kontroll hela banan ;) Detta resulterade i en felfri runda, skönt avslut på helgen! Hijo var också väldigt glad för det eftersom han fick yttligare en morotspåse att proppa i sig...

Moa gjorde en fin runda idag igen och kom 3a i 1,30, den tredje placeringen för henne denna helg. Han är såå fräsch våran gamla kämpe, Mavrick <3

Nu har avslutat kvällen med kortspel på trappan i solnedgång, myys! Nu ska mina kort-konkurrenter ut och göra stan igen, Anna tjatar för fullt på mig att jag ska följa med men efter en helg med för lite sömn och tidiga mornar och ett jobb som startar 07.00 imorgon så känns det sådär. Ska verkligen försöka ta ledigt någon måndag och hänga med stureplansligan ut!! Kanske nästa vecka eller veckan efter? Kanske kanske.

Kommentarer
Postat av: Anna

JA DET SKA DU!!!!

2009-05-21 @ 18:04:50
URL: http://kassakossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0