Granne i knipa!

Imorse när jag vaknade kom jag på att jag glömde ställa klockan på väckning igår. SHIIIT var min första tankte då jag satte på mobilen snabbare än kvickt för att se vad klockan egentligen var... 06.30 och jag var räddad! På 10 sekunder satt jag i bilen påväg till stallet och han precis i tid till morgonfodringen. Helt sjukt att man har som en inbyggd väckarklocka sådär, men grymt bra är det ju :)

Nu ringde min ena granne M-P och sa att en av grabbarna (vet inte vem men gissar på Calle eftersom han är hemma oftast...) satt inlåst på toaletten i sin lägenhet. Han hade i panik ropat på hjälp då M-Ps fru hade hört honom. Asså ursäkta men HA HA HA! Jag tycker bara att det är så roooligt! Han låser in sig på sin egna toalett och skriker hysteriskt på hjälp, ytterdörren är även den låst så ingen kan komma in i lägenheten och hjälpa honom heller. Han sitter fortfarande kvar men mamma är påväg dit med extranycklar för att kunna öppna ytterdörren i alla fall. Men badrumsdörren får de antagligen lyfta av. Hoppas verkligen att grabben har kläder på sig, annars kan det här bli ännu pinsammare än det redan är.... Ha ha ha åå herregud!

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAH varför har du inte berättat det???

2009-05-07 @ 17:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0