Glömd mobil och fortsättning på måndag kväll.

Jag glömde min mobil hemma på Piggis när jag åkte tll Söderby igår, hade alltså varit utan den ett dygn när jag nyligen kom hem och fick återförenas med min trasiga Nokia express music... Började ganska bra med några missade samtal (mestadels från Söderby eftersom jag hysteriskt och utan framgång ringde efter den igår, slutade med att jag gav upp och helt enkelt accepterade att jag glömt den...). Jag hade även några sms som väntade, fem stycken för att vara exakt, blev dock väldigt snart besviken då jag såg att fyra av smsen var jobb och det femte var från Anna som ville låna en tröja... Haha kunde inte någon bara skickat ett roligt litet sms?

Nu ska jag skynda mig och genomföra en motionsrunda i kvällsolen för att inte komma försent till middagen som Anna ska laga. Stureplansgirlsen ska ut igen, jag ska inte följa med, som vanligt (sjukt tråkiga jag!!) men kan ju i alla fall vara med på middagen och kanske kanske ta mig ett glas vin till det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0