Falun, tävlingsdag 1.

Dag nummer ett i Falun kan sammanfattas som bra. Hijo var felfri i sin klass och Hermione hade ett nedslag och var hur het som helst (blir trimning för henne imorgon bitti kan jag säga!!!). Maav och Moa fick ett nedslag i 1,30 men eftersom tiden var bra fick de placering i alla fall :)

Blev klar med min tävlingsdag ganska tidigt och gav mig därför ut en sväng i joggingspåret, fy fan säger jag bara! Haha sjukt tungt med dessa krävande uppförsbackar, det blev rejäl intervallträning kan jag lova! Med det behöver väll dalmasarna för att orka med sprintlopp, wasalopp, backhoppning och allt annat hurtigt som händer här uppe...

Imorgon blir det 1,30 för våra tre hästar, så håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0