Falun nästa...

Imorgon är det dags igen, tävling :) Denna helg går resan till Falun! Det ska bli jättekul eftersom 6åringarna är i fin form just nu. Sen är det ju väldigt fint i Falun också eller i alla fall alla gånger som jag har varit där.
Förra året var det dock snöstorm när Dalahoppet hölls, jag kommer ihåg att jag satt hemma och skrattade åt Ida och Moa som fick rida i värsta vinterutstyrseln i maj förra året. Ingen hit kan jag tänka mig... Hoppas på betydligt bättre väder i år!

Helgens stora utmaning blir Hermiones sista Falsterbo-kval! Det kommer alltså att avgöras om jag åker med en eller två hästar till Falsterbo i sommar. Jag hoppas ju naturligtvis på två, men det spelar mindre roll just nu eftersom jag i alla fall kommer att ha en häst till start, fina fina Hijo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0