Ett blandat lördagsinlägg.

Befinner mig just nu på Söderby! Har ätit sjukt god mat, vilket man nästan alltid får hos mamma och pappa :) Grillad älgfilé med hallomi och klyftpotatis, sen syndade jag lite glass oxå...

Vi kollade på Robinson som enligt mig är ett stor skämt eftersom den absolut sämsta överlevaren vann och den absolut bästa kom tvåa efter en sjukt larvig röstning om vem som skulle vinna, hur kan man rösta fram en Robinson??? Fy fan va dåååligt!

Ska försöka släppa Robinsonfiaskot och gå vidare. Tävling med Vibbisen imorgon, blir kul det! Sen blir det utgång på kvällen... Har lovat Anna i flera veckor nu att jag ska följa med ut så imorgon blir det av även om det är söndag.

Skulle föresten byta min jeansjacka mot en likadan i en mindre storlek idag men tyvärr fanns det ingen 36a kvar så jag köpte två par skor i Haninge C istället, kunde ju inte åka hem utan någonting nytt med mig liksom... Ska premiäranvända det ena paret imorgon, vet inte vilket än, de är ju såå fina båda två :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0