Är Dregen het?

Jag kollade precis på Berg flyttar in på webben. Ganska intressant eftersom det var Dregen som fick besök av Carina Berg... Jag måste bara till Patties stora förvåning erkänna att han verkligen var fett het! Haha Pattie tycker typ att han är snyggast i Sverige och vi har den mest olika smak vad gäller män som finns, kan ju säga att vi har ALDRIG behövt slåss om en grabb i alla fall ;)

Jag tror dock att vi gillar olika sidor och utseenden hos Dregen. Jag tyckte han var het när han osminkat briljerade på hockeyrör medan Pattie antagligen gillar rockern Dregen med smink, tatueringar och stripigt hår bättre... Men dock ganska kul att vi för en gång skull är överens, eller nästan i alla fall... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0