Aldrig!

Ibland är min bästa vän, Therese Sjöblom jävligt skör... Igår var hon det när hon ringde mig och hade VÄRSTA BÄSTA IDÉEN! (Alltså absolut bara enligt henne själv...)

Vi har nämligen pratat om vilken dokusåpa som skulle passa oss och kommit fram till att Tessi lätt skulle kunna vinna Big Brother och jag antagligen skulle ha en hyfsad chans i Expedition Robinson. Om vi däremot skulle byta dokusåpor med varandra skulle vi antagligen åka ut först, om inte annat så lämnar vi nog in självmant... Nu hade dock Tessi kommit på något nytt och enligt henne väldigt smart:

- MALLA! Du ska ju såklart söka till Bonde söker fru!!!!!!!!


- DU, jag hoppas att du skojar för det är det sista jag skulle göra!


- Men vadårå du behöver ju en kille och gillar att bo på landet...




Du är så skör så skör så skör ibland Tessi!







 

Kommentarer
Postat av: tess

Hahhaaha-..d här va kul hahah!

2009-05-28 @ 19:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0