2/5

Oj oj vilken lååång dag. Om typ två timmar har jag varit uppe ett helt dygn i streck, ett händelserikt och roligt dygn...

Dagen: Tävlingen på Huvudsta gick bra då Linisen nollade båda sina klasser och nu är klar för semifinalen för fyraåriga hästar i september :) Vibba var också duktig med pris i sin första klass och 8 fel i den andra. Blev en lång dag p¨å bilen för honom och jag tror att han var aningens trött då han bara har varit hopphäst i en månad ;)

Kvällen: Tävlingen slutade ganska sent, tror inte vi var klara förens halv sex eller liknande. Frida skjutsade i alla fall hem mig till Piggis så jag kunde göra mig iordning för MIchelles fest på Garbo. God middag och trevligt folk! Slutade kvällen genom att hälsa på i Davids lägenhet som han knappt hittar till...

Nu är jag i alla fall tillbaka hemma, klockan är sen och det har börjat ljusna ute. Paniken strider sig på... Helt klart dags att sova nu! G-Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0