21

Oj oj vad jag uppdaterar dåligt! Tränade i alla fall större delen av tisdagen och igår var jag i skolan och fixade lite grejer, avslutade med en shoppningrunda! Hittade massa bra och ha grejer som en jeansjacka, en ny klänning och ett par skor som jag sedan aldrig hann köpa men kommer troligtvis göra det imorgon :)

Idag har jag tävlat igen. Canon fick göra sin första officiella tävling och gjorde det felfritt <3 Även något mer rutinerade Lina var felfri... Åkte sedan hem med 4isarna och lastade på Vibbe som fick hoppa 1,05 och 1,15 idag. Började med en 2a plats och avslutade med 8 fel, men ändå en ganska okej runda. Nästa helg ska han upp i 1,20, här finns ingen tid att spara haha...

Nu sitter jag och Anna i soffan, varsin laptop i knät och med magarna proppfulla med pannkakor... Hon ska snart åka till jobbet på Sturekompaniet och jag ska nog gå en runda med Dixa, känns som jag behöver det efter den här middagen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0