Trött

Med en energinivå som stod på näst intill urladdad pallrade jag mig för en liten stund sedan upp ur sängen. Begav mig ganska omgående till våran inglasade hall för att få lite dagsljus och förhoppningar om lite energi på det. Likt en zombie stod jag där med en för stor sovskjorta och fårskinnstofflor på fötterna när jag såg Ida hoppa runt ute på tomten med sin afroinspirerade jycke. På sig hade hon full träningsmundering. Skämtade hon att hon skulle till SATS nu?? Energinivån på mig skönk yttligare när hon sedan vinkade energiskt. Jag vinkade ansträngt tillbaka för att sedan lunka genom lägenheten och sätta mig framför datorn, där jag nu sitter kvar...

Blir absolut inget gym för mig idag, har fem hästar på min lista som ska tränas så jag tror nog att det får räcka... Har en känsla av att jag borde ta tag i mig själv och åka till stallet nu om jag vill bli klar före midnatt vill säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0