Kritik!

Jag är fortfarande sjukt irriterad från igår, kan verkligen inte släppa det. Kommer nog kritisera mig själv konstant tills nästa tävling då jag för hoppningsvis kan bevisa att jag inte är oduglig. Pappa brukar ibland skämta om att man bör hålla upp en vecka och lägga ner helt sedan, så känns det ibland, bland annat typ nu. Jag vet att det inte är någon katastrof med ett nerslag eller två MEN när man har haft totalt ett nedslag på totalt sex klasser med en och samma häst hittils i år och sedan river fyra gånger på samma dag kan man fundera på om allt står rätt till... Skulle bara vilja turn back time!

ÅÅÅ ska försöka fokusera på någonting annat nu, typ tentan på fredag... Fan blir en tung vecka det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0