klockomställning.

Precis hemkommen från en kväll ute i svängen. Södermalm och Sture blev destinationerna. Stundtals en rolig kväll som slutade lite skört med att klockan ställdes om och alla uteställen, till exempelt Magenta som jag tänk besöka stängde en timme för tidigt...

Omställningen av klockan drabbar även mina sömntimmar en aning, jag som redan ligger på minus vad gäller det... Igår var jag nämligen chaufför till mina föräldrar då det varit på 50års-fest. Klockan 02.30 kom vi hem, och jag började sedan jobba 4,5 timmar efter det, nämligen klockan 07.00. kan säga att jag just nu håller mig vaken på övertid, det blir skönt med sovmorgon imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0