Klipptid!

Jag har bestämt mig för att göra en helomvändning vad gäller min frisyr, känner att jag har kört på samma grej lite väl länge nu vilket tråkar ut mig, så in med nytt ba! Hur det blir står än så länge bara skrivet i stjärnorna men när det blir är desto klarare, har nämligen beställt klipptid på måndag... Det jobbiga är att jag inte vet vilken frisör jag får eftersom jag inte vågade fråga efter Alexandra då det var hon som typiskt nog svarade när jag ringde. Fick panik och kände att om jag sa att jag ville bli klippt av henne skulle hon tänka "eeh känner jag dig eller?" Haha okej, antagligen inte men så kändes det i stundens hetta och jag sa istället att det inte spelade någon roll vilken frisör jag fick... Hoppas bara att jag inte får Marie eller Mark, håret blir så puffigt då, tänk tantpuff fast i en annan ton än silver (alltså grått...), sådär halvsnyggt lixom.

Hur som helst så ska det bli otroligt skönt att få ordning på mitt okontrollerade barr! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0