Kanske tillbaka till P imorgon...

Fan, jag missade den rätta för Rosing idag... Vi har nämligen inte femman här på Söderby (eller vi borde egentligen ha det men det funkar inte). Skit oxå.. Gillar i alla fall Hugo bästa i Rosings för övrigt torra manskara. Asså allvarligt talat så får man lite bottenskrapskänsla när det kommer till hennes grabbar, jag menar, en knarkare, en bonde, en tonåring, en solariebränd gamling och några tråkkäftar på det... Hugo känns dock som en lillebror för mig så naturligt sett så borde Linda passa bättre som morsa än flickvän åt honom, eller?

Hoppas kunna se reprisen för imorgon åker jag nog tillbaka till Piggis igen. Har inte varit där sedan i lördags.Var nämligen en grabb som spydde i min säng i fredags och eftersom jag har en fruktansvärd bacillskräck har jag inte kunnat sova i min säng sedan dess. Haha jag vet att jag kan vara lite överdriven, men nu har jag i alla fall tvättat absolut allting i sägen två gånger i tvättmaskin så jag hoppas att det är rent nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0