Heeelg och beslutsångest..

Underbart med helg! Har dock en stark beslutsångest inför ikväll, utgång eller inte utgång? Min granne har fest på en båt liggandes vid Södermälarstrand. Låter grymt och jag har redan lovat att komma, men det har nu kommit upp för mig att jag måste gå upp tidigare än vad jag räknat med imorgon... Jag ska nämligen tävla, heja på elitlaget och luncha med div 1-laget och innan dess ska jag hinna rida de hästar som inte ska tävla.

Tankarna går i "kommer jag missa något ikväll om jag inte går?" och "kommer jag att bli trött och prestera dåligt imorgon om jag går?"

Kan ingen bara bestämma åt mig?! Skulle faktist behöva det ibland... typ nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0