Hästaaar <3

Mina fyraåringar går väldigt bra just nu! Det är jättekul att de har vänt från att ha varit två näst intill livsfarliga djur, varav den ena var hysteriskt rädd och den andra trodde att hennes livsuppgift var att ta död på mig... Men nu har de istället förvandlats till två riktiga prinsessor, så än finns det hopp för framtiden :)

Jag har föressten hittat en ny stjärna, en gamling till dressyrhäst som ska tävlingsdebutera i hoppning på lördag, spännande! Han är absolut inte i närheten av mina sockersöta 4åringar i skönhet och elegans, men jag tror nog att den närmare 1,80 höga elefanten kan hoppa stora hinder... Han får sällskap av Linis som också ska göra sin livs första tävling på lördag.

På söndag blir det allsvenska igen och mina storstjärnor ska få bekänna färg! Vilken jag rider i laget får jag se, tar den som känns bäst helt enkelt, lutar i dagsläget lite åt Hijo, men jag vet inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0