Fantasic four

Jag tog sovmorgon imorse. Den enda sovmorgonen som jag får denna vecka, skönt var det, att vakna klockan 10 av sig själv. Blir dock lite seg när jag vaknar så sent, så nu har jag bara slöat sedan dess, har i och för sig pallrat mig till Söderby, men föutom det har jag mest segat framför datorn...

Jag beställde för övrigt papper till både Breeders Trophy, 4-årschampionatet och Falsterbo nyss, vilket har gjort mig sjukt motiverad att strax springa ner till stallet och träna träna träna. Kom föressten på att jag glömt att presentera mina tävlingshästar för 2009! Blir ett riktigt unghästår i år, ett faktum som jag ställer mig delad till eftersom jag tycker att det är sjukt kul med unghästar, att känna att man får utveckla och ta fram någonting eget! Men samtidigt älskar jag att vinna och det är svårt med en unghäst. Men men nu blir det unghästar, två sexåringar och två fyraåringar, min egna fantastic four!



Canon, Hijo, Hermione, Linis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0