?!

Jag har ett utroppstecken och ett frågetecken idag.

Frågetecknet är varför jag, Malin Fredriksson alltid får tag på den högljuddaste vagnen varje gång jag handlar på Ica Maxi?? Eftersom jag inte är någon storhandlare, har jag nog aldrig någonsin använt mig av en normal, stor vagn, utan är istället ett fan av de röda vagnarna på hjul... Av någon konstig anledning drar sig det knallrigaste och mest gnissliga exemplaret av vagn alltid till mig, aningens irriterande.

Mitt utropstecken måste jag ägna kebabmästarna på hörnet. Inte pågrund av deras mat, för den har jag faktist aldrig smakat, utan för deras outfits, sverigetröjor. Jag tycker det är härligt att se de nysvenskar som verkligen försöker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0